Torsdag

Seg vecka, har haft massor att göra men bara tråkigheter. Blev klar med uppsatsen igår som handlar om gruppsykologi, speciellt bland elever i grundskolan. Ganska intressant till en början men när man har hållt på och vridit och vänt på allt som har med det att göra så känner man sig rätt kräkfärdig på ämnet..

Idag har vi gjort klart vårat grupparbete, blev en hederlig powerpoint-presentation men jag tror det kan funka bra i sammanhanget, vi ska ju ha en gestaltande redovisning så det blir lite som en sagostund.

Ikväll har jag en miljon andra tråkiga saker att göra men vette sjutton om jag inte ska lägga mig i badet med min bok istället. Läser en som heter Brustna hjärtans café som handlar om en tjej som blir änka efter tre års äktenskap. Sorglig som tusan är den, men det är roligt att läsa om henne och hur hon sakta men säkert tar sig upp på fötterna igen.

Förresten så är det bestämt nu att den 1:a april åker jag och systeryster upp till Sandviken, och det är inget skämt! =)

Nu ska jag rota fram badskummet.


Solsken tro det eller ej, nu är inte sommaren långt borta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0