Sicko

Typiskt att man går och blir förkyld nu när vädret vänder.

Denna vecka har hittills varit väldigt upp och ner. Vi hade granskningsseminarie i skolan igår och jag blev inte helt sågad vilket ju var skönt men jag måste ändå redigera en del och det har jag noll lust med idag..
Imorgon börjar en ny kurs som jag inte ens kommer ihåg vad den heter, men det blir säkert bra med det.

På fredag är det dags att fylla år igen, hade en del planer men de gick i stöpet på grund av en viss person som är duktig på att förstöra för mig. Men jag ska nog komma på något nytt att fylla den dagen med.

Det som håller mig igång just nu är att det bara är en vecka kvar tills jag får träffa mina nära. Det är konstigt egentligen att jag faktiskt saknar Sandviken. Men det har väl mycket att göra med de människor som finns kvar där. De gör staden till en vackrare plats än någon annan på jorden.

Nu ska jag försöka att hitta styrkan att i alla fall lägga mig i badkaret och läsa en bok. Jag var på bokrean och hittade boken En shopaholic säger ja, det känns som en lagom nivå av ansträngning för min trötta hjärna. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0