24 jordsnurr

Så var det dags att fylla år igen, himmel och pannkaka vad åren går fort!

Jag är hemskt glad i alla fall för att jag känner mig uppmärksammad, det värmer mycket. Jag fick en väldigt fin överraskning på min älskade bästa väns blogg, tack Ylva!

Nu ska jag städa, det låter ju som en roligt födelsedagsnöje.. Nej men jag vill ha det rent och fint här hemma för ikväll ska jag och en vän dricka lite bubbel, och sedan blir det en sväng på stan. Lagom är bäst heter det ju ;)

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Pär

Fy på mig som missade din födelsedag! :(



Grattis i efterskott i alla fall. Jag får skylla på jobb i högar.



Dyker ev ner till Gbg under påskhelgen till GothCon på Hvitfeldska. :)

2010-03-28 @ 18:21:16
Postat av: Anonym

Två snygga brudar .. kan man bli annat än glad?! .)

2010-03-28 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0