Pedagogik och sömnvetenskap

Idag har skolan tagit den mesta tiden, först föreläsning om olika pedagogiska teorier och inriktningar och sedan seminarie på det. En helt okej och intressant dag, enda nackdelen var bristen på sömn natten innan som gjorde mig korsögd till och från men det tog jag igen när jag kom hem.

Skulle ju egentligen inte somna mitt på dagen men å andra sidan har jag inläsningstid imorgon så jag bör väl hinna göra något vettigt då (märkt väl: bör väl hinna). Hur som helst skall jag till polisen iaf och få ett brottsregisterutdrag, det ska bli spännande, man vet ju aldrig vad man hittar där ;)

Nu tror jag att jag kryper ner under täcket igen och sussar sött.

Natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0