Fotmassage, ja tack!

Idag har jag varit på språng mest hela tiden vilket har varit trevligt men lite smärtsam för mina fossingar.

Började med skola i vanlig ordning, föreläsning om gruppsykologi varav de första 45 min var helt katastrofala. Vår föreläsare måste trott att han pratade med grundskolebarn.. Men efter pausen blev det lite mer spännande så lite fick jag allt ut av det.

Efter det var det dags att bränna hål i visakortet, blidde inte så mycket kul till mig själv men hittade lite smått och gott till mina nära och kära. Det behöver inte vankas födelsedagar för att ge bort presenter tycker jag, det är roligt att visa de man tycker om uppskattning.

Kvällen har mest handlat om planering, mycket nu jag måste komma ihåg att göra och helst ska ju min planering resultera i att det genomförs också (såklart). Men innan jag tar itu med alla måsten ska jag ha en lugn och skön helg. Ja förutom att jag ska ta mitt kära visakort på en runda till, måste ju få unna mig själv något också =)

Nu är det nattinatt och sedan heldag med workshop i skolan imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0