Comeback

Äntligen ett tappert försök att blåsa lite liv i den gamla bloggen. Mest för min egen skull men självklart är det roligt om någon läser om ens missöden och upptåg.

Så som landet ligger nu har jag precis börjat läsa till bildlärare. Jahapp hur hände det? kan jag fundera ibland, men jag tror jag har hittat mitt "kall". Att jobba med människor har jag alltid velat göra och sen att jag kan kombinera det med min passion för bild och form gjorde inte valet speciellt svårt i slutändan.

Annars så är det väl som vanligt skulle jag våga påstå, ja förutom att jag ska flytta hela 10 minuters promenadväg från där jag bor nu plus att jag är blond igen. Big news med andra ord ;)

Idag ska jag göra sådana roliga saker som att ringa gamla kära CSN och tvätta. Spännande värre.

Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0