Aaah!

Usch, varför kör allt ihop sig samtidigt?
Eller egentligen har inget gått käpprätt än men allt har en tendens att hända samtidigt. Det är csn-lån på flykt, hyrbil som ska fixas, lådor som ska packas, böcker som ska läsas, lägenhet som ska städas, nyckel som ska hämtas, räkningar som ska betalas och mitt i allt detta ska jag hinna andas och "ha ett liv" också. Himmel och pannkaka vilken stress.

Så, bästa botet just nu tror jag är att sätta mig ner med en kopp kaffe, ta ett djupt andetag och skriva en lång, lång att göra-lista. Gud hjälpe mig.


Kommentarer
Postat av: Pär

Så vilken stad ska nu få glädje av din närvaro?



Bra instruktion .. problemet är bara att det blir så dyrt att banka huvudet mot skärmen .. tror den ger upp före min träskalle. :)

2010-01-26 @ 01:12:22
Postat av: Ida

Pär! Jag blir kvar här i stan, ska bara flytta lite på mig =)

2010-01-26 @ 23:17:43
Postat av: Pär

Alltid trevligt att få röra på sig .. hoppas jag kan göra detsamma snart .. :)

2010-01-27 @ 00:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0