Tiden flyger fram

Onsdag redan, vart tog veckan vägen?

Idag var det mest info i skolan, först om internationalisering och studier utomlands och sedan om valwebben som är ett verktyg vi lärarstudenter ska använda för att lägga vår egen studieplan.
Det börjar bli dags nu att välja andraämne och för min egen del lutar det åt svenska eller religion. Svenska tror jag är ett bra val med tanke på arbetsmarknaden för lärare. Religionen är väl mer nöje för mig och något som jag känner intresse för. Det finns ju jobb som religionslärare också så att jag tror valet lutar åt det.

Idag är nog första dagen på länge (känns så iaf) som det varit plusgrader och sol, helt underbart med tanke på hur kallt det har varit den senaste tiden. Kylan här nere är så mycket råare än uppe i norr, inte alls behagligt på nått sätt. Tar hellre 30 minus i Sandviken än 15 minus här kan jag säga.

Apropå Sandviken så blir det nog hemfärd över påsk, var alldeles för länge sedan jag var upp och kramades med mina nära så det ska blir himla mysigt.



Kommentarer
Postat av: Ylva

Att du kommer i påsk tycker jag är en alldeles utmärkt idé!! Saknar dig stumpan!!! PUSS

2010-02-24 @ 19:09:22
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Ylva

Ja tänk att vi då aldrig kan hitta en karl som är miljonär!! Vill också ha den svarta väskan men 900 känns liiiiite bara lite dyrt :P Tack stumpan, jag försöker krya på mig :) Pök

2010-02-25 @ 11:37:06
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0