Snön ligger vit

Nej nu får det vara slut med vintern snart. Vill ha vår med massa blommor överallt och kunna hänga undan vinterjackan (för gott höll jag på att skriva nu, men det blir ju svårt med vårt skiftande klimat..).

Imorgon får jag finbesök från norr, då kommer mina kära föräldrar hit och ska kika på nya "lägenheten", om man nu kan kalla ett rum+ bad för lägenhet.. Aja, det kommer nog bli jättefint här hemma tillslut. Huvudsaken är ju att jag får träffa mamsen och papsen, har sett fram emot det länge nu. Efter det så bär det av till Skövde för att träffa syrran och lillskruttan, där ska jag försöka avsluta väggmålningen i Mysans rum som jag borde ha gjort klart för länge sedan.. Jag får väl säga bättre sent än aldrig.

Ikväll är det operation städning som gäller, vart gör man av alla grejer när man har ett rum på 18 kvadrat? 
Får väl gå och fråga snögubben jag träffade på häromdagen.




Trevlig helg gott folk! 

Kommentarer
Postat av: Pär

Vad är sen nästa ort på rundresan som får besök av dig? ;)

2010-02-13 @ 17:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0