Nu har jag fått tummen ur röven..

..dags för en uppdatering kanske..

Har hänt en del de senaste månaderna. Jag kom in på en kurs i media- och kommunikationsvetenskap i Göteborg så det är där jag befinner mig nu.

Idag är jag lite gnällig så jag måste bara påpeka att jag flyttade inte från 50 mil neråt i landet för att få se snö.. Idag har det snöat hela dagen men å andra sidan smälter det bort på en gång så jag får väl ta och äta en pepparkaka eller något (man blir snäll då).





Jaha, det var den uppdateringen det.

Kommentarer
Postat av: Pär

Hoppas kurserna flyter på och att det sociala livet är givande där nere (men det misstänker jag redan inte är några problem). :D

2009-03-03 @ 16:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0