Hemlängtan

Sitter och lyssnar på musik i mobilen, låtlistan är slumpad och låten som börjar spelas är "No one" med Alicia Keyes.

Genast börjar jag tänka på min älskade vän Ylva. Inte pga låten i sig utan för att hon och jag har så mycket roliga minnen till den. Alla fester, alla skratt och skålar. Allt ylande mitt i nätterna =)


Det är svårare än man kan tro att lämna sin hemstad och flytta till ett ställe som till största del är anonymt för mig och där jag är anonym för andra.


Med det vill jag bara säga att jag saknar dig Ylva och alla ni andra där hemma. Hoppas ni får en trevlig helg och förhoppningsvis ses vi snart!



Kommentarer
Postat av: Ylva

Nämen gumman nu började man ju böla här framför datorn :( Du är väl för snuttegullego :) SAKNAR DIG massssssor!!! Om jag hade råd skulle jag komma nuuu och frossa i baguetter (som inte är slut) och caffelatte med dig! Puss på världens goaste

2009-03-07 @ 13:37:12
URL: http://sunshiine86.blogg.se/
Postat av: Fredrik jansson

Så du är vid den vackra väst kusten nu ;) trevligt Kram

2009-03-08 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0