Vilse i pannkakan


Hur vet man om man väljer rätt?

sitter och kollar upp lite olika högskoleutbildningar till våren, jag vill gärna läsa logopedprogrammet eller något liknande. Problemet är att det finns inte många ställen där just detta program startar på vårterminen. Så nu är frågan, ska jag söka ett annat program eller ska jag läsa en fristående kurs först och sedan söka programmet till höstterminen -09? 
Är skapligt velig nu..

Hur som haver, om jag ska läsa en fristående kurs så står valet mellan konst- eller litteraturvetenskap, eller eventuellt en kurs i pedagogik.  Hur sjutton väljer man?

Fick lära mig när jag gick i lågstadiet att om man var vilse skulle man krama ett träd. Tyvärr tror jag inte att det fungerar denna gång..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0