Fobier

Okej, med risk för att låta mesig så ska jag nu avslöja mina allra starkaste fobier. Anledningen till detta är att under de senaste dagarna har alla gjort sig påminda på ett eller annat sätt.

Det började natten mellan måndag och tisdag. Jag hade en skum dröm om höga höjder utan räcken att hålla sig i, där har vi min höjdrädsla.

Tisdag eftermiddag, jag kommer hem efter en dag i skolan, får inte av mig sjalen som jag har knutit runt halsen, panik och klaustrofobi.

Torsdag morgon (i skrivande stund, för 5 minuter sedan). Jag sitter vid datorn och det börjar klia på benet, jag sträcker mig ned för att bli av med vad det nu är som kliar. Jag känner något kallt och geggigt, med alldeles för många ben. Spindelskräck.

Om en vecka: vaccinering.


Kommentarer
Postat av: Adam

Ja spindlar och ormar är det värsta jag vet! Grrrr

2008-09-18 @ 14:24:29
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0