Dingdång

Min blogg är rätt obetydlig och har inte speciellt många läsare därför är det extra mysigt när det ploppar upp en kommentar här och där. Oftast handlar dessa kommentarer om folk som vill ha fler läsare till sin egen blogg. För att hjälpa dessa besökstörstande bloggare skall jag nu demonstrera hur man INTE skall göra.

Den här kommentaren fick jag idag:


Postat av:

Hej, tänkte bara titta förbi och lämna ett litet spår i din blogg. Kolla gärna in min med (;

2008-09-29 @ 21:32:43


Ja, det kanske jag hade gjort. Om du hade lämnat din bloggadress.






Kommentarer
Postat av: Ida

haha den pers trodde nog de kom in automatiskt :P

fin blogg du har!

2008-10-02 @ 23:05:35
URL: http://metrobloggen.se/xminfrihet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0