Happy birthday to me

Är hemma från shoppingrundan nu och det gick ungefär som jag trodde men tog inte så himla lång tid i alla fall. Hittade en jättefin klänning på H&M som jag ska ha ikväll, hinner inte ta bild nu men det kanske kommer senare. Sen fick jag en ny vårjacka av mamma, en supersöt röd sak =)
Köpte lite annat smått och gott också, och såklart alldeles för mycket alkohol på systemet. Ikväll blir det skumpa!

Nu ska jag göra ett sista ryck här hemma och forhoppningsvist hinna slappna av 5 minuter innan folk börjar komma.

image130

Kommentarer
Postat av: Therese Ek

Bra blogg :D Kolla gärna in min blogg och kommentera :)

2008-03-26 @ 14:03:49
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

kika gärna in min blogg om du har lust :)

2008-03-26 @ 14:06:16
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: hej

Grattis
bloggprincess

2008-03-26 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0