Rea!

Har rotat runt på Ellos rea nu och beställt lite kläder, behövde någon ny topp och nya jeans och det hittade jag, plus ett par klänningar (och lite till). Åh vad jag vill ha sommar och värme nu så man slipper ha en massa kläder på sig. Då är det bara att sätta på sig en klänning och ett par sandaler.. längtar..

image83
1. Tunika 89 kr.
2. Top 39 kr.
3. Top 74,50 kr.
4. Jeans 125 kr.
5. Tunika 99 kr.
6. Klänning 99 kr.
7. Klänning 125 kr.



Imorgon ska jag och mamsen kika på skor. Behöver verkligen ett par nya stövlar nu igen, det är samma gamla visa med de jag har nu att klacken slits ner. Visserligen tänkte jag klacka om dem men jag behöver ändå ett par nya tills det är gjort.
Kanske blir det de här:

image84


Sedan ska jag kika lite på Gina Tricot också, kanske finns något fint där samt fixa lite med hemligheter till Ylvan ;)



Annars så var jag till skolan idag igen, introduktion på kurserna Geriatrik och Psykologi B. Det tog en timme typ och sedan hem igen. Kan tycka att det är lite onödigt att gå till skolan för något som skulle kunna skötas via mailen, vi ska ju bara få schema för lektionerna.. Men aja, det är ju inte jag som bestämmer, jag är ju bara elev..

Ikväll ser det ut att bli lugnt här, ska ju fira Ylva imorgon och det räcker bra med fest en dag. Verkar bli rätt mycket folk och det är kul =)

Just ja, kollade på "Employee of the month" igår och det var som jag befarade, Jessica Simpson är enligt mig ingen bra skådis. Det var mest stora urringningar, blekta tänder och plutande med läpparna.. Filmen i sig var inte direkt någon höjdare heller, lutar mer åt en familjefilm som passar en yngre åldersgrupp skulle jag säga. Menmen, jag behöver ju inte se den igen.. =)

Nu måste jag fixa lite mat här, magen skriker åt mig att jag inte sköter mitt jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0