jada, jada..

Jaha, då var det morgon igen då. Var jättetrött igår kväll, gick och la mig tidigt till och med.. Men nej, då gick det inte att somna såklart.
Har legat och glott på MTV halva natten typ, visste ni att de spelade Britney-låtar fyra gången på en timme typ? Nog finns det tillräckligt med musik att man inte ens behöver spela samma låt två gången på en natt.. Fast det är klart, hade jag tyckt att Brittan är jättebra så hade jag kanske inte brytt mig.
Anyway, bästa låten just nu är Bleeding Love av Leona Lewis och Misery Business av Paramore. Lite kontrast låtarna emellan kan man tycka, men vad sjutton, min smak är som baken (dvs delad). Lite skillnad på deras "image" också.. ;)

    image97      image98


Min snälla syster har skänkt ett bidrag till min för tillfället fattiga (skyller på tv-avgiften) kassa för att jag ska kunna köpa gymkort, så nu finns det inga ursäkter längre. Det blir bara att damma av gympaskorna och träningskläderna och se glad ut =)

image99


 
Idag har jag en hel del att stå i, först tre timmars föreläsning i psykologi på den ena skolan och sedan iväg till den andra för lektion i religion, men så vitt jag vet ska vi bara se film på den lektionen, det vore ju ett skönt avslut på skolveckan!
Efter det hem och packa i ordning lite kläder och sådant, ner på stan och fixa med några ärenden + köpa gymkortet. Sedan hem till päronens hus och efter det eventuellt träffa polare.. Ska försöka klämma in lite plugg där emellan också, får se hur det går med det.

Fick föresten sms från mamsen tidigare att de var framme vid hotellet i Kap Verde, lyx! =)

          image100


 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Jag skulle göra vad som helst för att vara på nån sån strand nu!

2008-01-18 @ 06:18:32
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: En trallande kulla

Ja, till viss del höll de måttet. Antar att jag var mindre kräsen för tio år sedan ;-)

2008-01-18 @ 09:27:58
URL: http://www.metrobloggen.se/dalkullan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0