Grå torsdag

Seg dag idag. Var till skolan på introduktion i webbdesign samt religion B. Höll på att bryta nacken av mig både på vägen dit och hem, sabla halka. Jag gjorde en riktigt snygg "piruett" utanför skolan, hoppas att de fick sig ett gott skratt..

Kom hem vid lunch igen och sedan dess har jag mest suttit och grubblat över allt och inget. T.ex. varför det ska bli så himla hög volym så fort det blir reklam på tv, irriterande.. Eller varför mina grannar beter sig som att de bor ensamma i ett hus ute på landet, klamp klamp klamp.. Kanske är min pms som talar? Ja, jag vet inte..

Usch vad grått det kan vara, men va sjutton, det är bara att se saker från den ljusa sidan; Jag har tak över huvudet, mat i kylskåpet, vänner och familj som jag älskar, varma sockor på fötterna och pengar på kontot. Så, nu känns det bättre =)

Tror att jag ska se på film lite senare, köpte Cosmopolitan (tidningen alltså) och fick med filmen "Employee of the month", hoppas den är bra. Lite skeptiskt mot Jessica Simpson som skådis men man får ju ge det en chans iaf. Popcorn har jag köpt också, blir en riktig myskväll i soffan.

Jag börjar lite smått misstänka att Ylvas katt är en robot, kolla själva... ;)

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0