Buuu

Nu har jag precis skrivit klart hälfen av uppgiften om hospicevårdens rörelse. Aj mitt finger säger jag bara, har fått en grop som liknar en krater på pekfingret av den jäkla pennan.. Menmen, skönt att hälften är gjort så slipper jag stressa med det på måndag, för i helgen tänker jag vara ledig. Åker till El Stockholmo på lördag och då tänker jag inte tänka en sekund på skolan.

Annars så har det varit rätt så lungt de senaste dagarna, har ju bott i päronens hus och det har varit skönt med utrymmet men såklart så blir jag mörkrädd var och varannan kväll.
Jag är som en vakthund som måste ha koll på alla husets rum så att det inte gömmer sig någon inbrottstjuv eller massmördare någonstans. Än så länge har jag klarat mig men man vet ju aldrig, Jason kanske kommer och knackar mig på axeln snart eller ligger under sängen sedan när jag ska sova.. usch, får kalla kårar av tanken..

image109

Nu ska jag tända lite lampor här känner jag. Va fan skulle jag börja tänka på skräckfilmer för?


Kommentarer
Postat av: Bitte

Huga,läskig den där Jason...*ryser* Mycket fin banner :)

2008-01-24 @ 20:33:18
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0