Byta liv

Idag har det varit en skitdag men man kan ju inte vara glad varje dag har jag hört. Iaf så är det inget speciellt som har hänt det är bara livet som har kommit ikapp mig och min hjärna har gått på högvarv ett tag nu så det är inte så konstigt att man tar slut.
Vad flummigt det här blev nu då..

Hursomhaver så är det skolan som gäller som vanligt, har anmält mig till högskoleprovet och det känns sådär, det kommer säkert gå hyfsat (försöker intala mig det iaf) och jag oroar mig inte. Det är bara lite drygt att jag knappt har tid till att göra annat än att plugga och när jag inte pluggar så grejar jag med andra "måsten", skulle behöva lite semester..

Om jag fick bestämma så skulle mitt liv se ut såhär
image112

Men jag får ju inte bestämma. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0