Can't touch this

Födelsedagen var trevlig när alla måsten var avklarade. Släkten kom på fika och efter det invaderade vännerna. Fick finfina presenter av allihopa, några finns med på bilderna här nedan.


På festen körde jag 90-talstema på musiken, plågade mina vänners öron med bl.a Bangles, The Rembrandts och Vanilla Ice. Kanske inte var så populärt hos alla men vad sjutton, det var ju jag som fyllde år.
Nu såhär 5 dagar senare med samma låtlista på högsta volym så är jag lite hjärntvättad.
Ice ice Baby!


När det var dags att avsluta örontortyren så bar det av till krogen där någon såklart hade skvallrat för trubaduren att jag fyllde år, så där fick jag sitta och skämmas medan alla sjöng vackert för mig..

Efter 2 (eller 4) drinkar så äntrade vi dansgolvet, där svängde jag mina (inte så) lurviga till den bästa musiken jag har hört spelas ute på länge. Nu kommer jag ju självklar inte ihåg exakt vilken musik det var av någon konstig anledning, men bra vet jag att den var iaf.


Klockan sent drog jag mig hemåt och fyllesnackade i telefon som vanligt, höll nästan på att ta en för tidig semester eller vad man nu ska kalla det, men hur det gick till håller jag nog för mig själv (och du är tyst F).



image131

Vackra vårblommor fick jag av mina lilla kusin Daniel samt presentkort på valbo köpcentrum av moster + man, mixern till min samling av röda köksapparater fick jag av systeryster, väskan från Friis Company och en supersöt röd vårkappa fick jag av mina kära föräldrar.


Har inte lyckats tagit kort på allt än men jag fick även en ny uppsättning handdukar av moster L och partygrejer av kusin M.
Brudarna hade hittat en massa fina grejer till mig, bl.a. nagellacket och stenarna som jag har fixat naglarna med, vackert värre =)

image132

Daniel den allsmäktige var extra finurlig och ordnade en 24-timmars kryssning för mig och tre av de jag tycker om, fyllerfärjan here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0