Bättre sent än aldrig

Har nu landat med båda fötterna på svensk mark och anpassat mig till vardagen igen. Istället för ett långt inlägg om hur det var i Egypten så kör jag på massor av bilder och lite text istället. Here we go!

image143 
På planet strax innan landning, sand sand sand.

image144 
Öl på balkongen, inte fy skam.

image145
Vid trädgården på hotellet.

 image146 
Såhär såg det ut på vårt hotell.

image147 
Danne tyckte det var kul att ta kort på gubbar i speedos. Är det något
du vill berätta för mig Daniel? =)
image148 
Utsikt från solstolen.

image149 
Danne slappar i skuggan.

image150 
Utsikt från balkongen.

image151 
Ute på båttur till ett korallrev och en paradisstrand.
Det är havet alltså, inte poolen.

image152 image153 
Här snorklade vi (eller försökte iaf). Såg bl.a koraller och fina fiskar. När jag dök ner så hade jag en manet två centimeter framför mitt cyklop, snacka om kallsup.
image154
Lite trötter efter en dag på havet, salt i håret och fräknar
på näsan.

 image156
Nere vid stranden vid hotellet.
 image155 
Min imitation av Medusa, det kunde blåsa rätt bra där borta.

image157 
Kamelen acham eller achmed eller aschim.. eller nått. Söt var han iaf.

image158
På Havanna Club, trevligt folk och bra musik.

Det var det, har ju en miljon bilder till men det får vara nog nu. Kan sammanfatta med att det var en trevlig semester och jag är glad att jag och bästa vännen fick chansen att göra detta tillsammans. Man vet ju aldrig vad som kommer att ske i framtiden men nu har vi iaf minnet av egyptisk öl, gurka, fakirer, snurrande karlar med kjol, kameler, ryskor med stringbikini, en uppsjö av gubbar i speedos och en brummande AC i minnet. Tack vännen! =)

Kommentarer
Postat av: Ylven

Usch, vad underbart det ser ut då! :)
Är inte det minsta avis. *host host* :)

2008-04-24 @ 17:17:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0