Välkommen till min nya blogg!

Har dragit mig för att börja blogga men insåg att det är dags att hänga med i svängarna och ansluta mig till "den underbara världen av bloggande" som någon uttryckte det.

För närvarande är det plugga och åter plugga som gäller, gör min näst sista termin på komvux innan det är dags för vidare studier på någon av landets högskolor. Pust, bara att skriva "vidare studier" var jobbigt, ja man kan säga att motivationen för att plugga är ungefär lika med noll just nu men man får hoppas på att denna svacka inte är bestående.

Insåg idag att det är vinter. Har snöat här sedan i förmiddags och det verkar inte vilja sluta. Men det är ca 1 plusgrad nu så snön lägger sig inte, bra eller dåligt, det beror på.. För mig får snön gärna vänta med att lägga sig tills jag har köpt nya skor. Det är inte vidare skönt att gå ute med trasiga skor när det är blött på marken, slutsatsen av det är ju ganska uppenbar.. Klart att jag är ju som de flesta andra tjejer jag känner och har fler par skor än vad som är behövligt, men just nu ska man ju ha vinterstövlar och självklart är de just de som fick för sig att gå sönder.. Aja, inget större problem egentligen, bara en himla bra ursäkt att shoppa lite nytt!

De flesta verkar ha ett tema på sin blogg men jag har alldeles för många tankar och funderingar i huvudet för att begränsa mig. Så med detta sagt så kommer min blogg att handla om mig och mitt liv, mina funderingar, saker som påverkar mig på något sätt och sådant jag tycker är intressant.

Trevlig helg!

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0