Tuesday

"Trosbekännelsen?  Vadå, ska men erkänna när man
har trosor på sig eller gäller det bara när man går utan?"

Seg dag, tisdag, men skönt ändå. Inga föreläsningar idag men ändå en massa pluggande som borde göras. Jag har iaf börjat lite på ett arbete om livsåskådningar.. Alltid något!

Sitter och kikar på Vänner på 5:an nu, undrar om de någonsin jobbar? Vet ju att allihopa har ett arbete men man ser nästan aldrig att de går eller kommer hem från jobbet.. Hade en liknande fundering när jag var i 10-års åldern som handlade om att folk i de flesta filmer aldrig går på toa. Har skådisar inga sådana behov eller? Verkar ju inte troligt... Aja, dessa existensiella frågor..

Nu är det snart dags för Ugly Betty och efter det kommer Desperate Housewifes. Skönt med lite avbrott i vardagen, haha som om jag har gjort mycket vettigt idag ;)

Igår kom mina nya fina kamera ♥

  

Kommentarer
Postat av: Vifsla

Jag har funderat på den kameran! Är du nöjd med den?

2007-11-23 @ 21:41:03
Postat av: Ida

Vifsla: Jag har inte hunnit använda kameran så mycket än men tycker den har funkat helt ok än så länge, och så är den ju så fin :)

2007-11-24 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0