Måndag

image19

Då var det måndag igen och dags för en ny vecka bestående av pluggande och åter pluggande. Har en hel del att ta igen nu de här sista veckorna av terminen, men jag ska göra mitt allra bästa (som jag borde ha gjort från början). Jag är nog inte ensam om att skjuta upp saker till sista minuten, det finns ju så mycket annat man borde och vill göra..

Klockan är nu 06.55 och jag har haft ännu en sömnlös natt. Inga nyheter i min värld men jag börjar ju fundera om det är något mer fel än bara stress som gör att jag varken vill eller kan sova?
När jag väl sover så har jag en massa konstiga och ibland väldigt otäcka drömmar. Jag vaknar stup i kvarten och sedan när jag går upp på morgonen så känner jag mig tröttare än vad jag gjorde innan jag gick och la mig.. Någon som har något tips på hur jag ska göra med det här problemet? För det blir ju ett problem till slut hur man än vrider och vänder på det.

Idag ska jag iväg och träffa min lärare i psykologi, har ett arbete kvar att skriva nu och sen är jag klar med den kursen. Känns himla bra att jag iaf har en kurs under full kontroll och att jag vet att jag kommer bli klar med den i god tid. 

Jahapp, då var det bara att hoppa in i duschen. Måste tvätta håret idag igen, fick till någon konstig frisyr igår som såg ut som en blandning mellan ett skatbo och en pudel så det är bara att börja om från början. Jag ska ju helst inte föna håret för mycket och det fick jag ju bevis på igår så att säga..

Hoppas på en bra måndag, både för dig och mig!




Ps. Lite bloopers skadar ju aldrig ;)

image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0