I love it!

image7image8image9image10image11              image15
Mmm.. vill ha alla paren men det passar inte min plånbok just nu. De vita stövlarna från Bronx är ju så snygga!

Tog mig ändå friheten att beställa två par stövlar. Den första bilden här nedan visar de jag beställde från Ellos, 799 kr (med medlemsrabatt gick de på ca 530 kr), och den andra från Torrid.com, blir lite dyrare med frakten från USA, går totalt på ca 6-700 kr, själva stövlarna kostar 55 dollar. Beställde en del kläder från Ellos också, bilder kommer senare!
image14image15
Tycker faktiskt att man får skämma bort sig själv lite ibland. Det är ju inte så att jag köper skor och kläder var och varannan dag (även om jag skulle vilja..), och nu när det går lite trögt med skolan så kan det funka som motivation om man ger sig själv friheten att köpa det man vill ha istället för det man borde. För mig är det helt okej sålänge alla räkningar och annat nödvändigt ont är betalt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejje!
Hittade hit via kurvigheter.. stövlarna från torrid har jag o dom är suppppppppersköna o snygga! så där har du verkligen gjort dig ett kap :)
ha det bra!

2007-11-13 @ 21:57:34
URL: http://www.fielian.blogspot.com
Postat av: Anneve på kurvigheterforumet

skorna nummer två där är ju superläckra....dregglar...

2007-11-15 @ 14:12:06
URL: http://bockstenskvinnan.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0