VG

Jepp, fick VG i kursen Socialpsykiatri, nöjd  =)

Trött idag, andra natten i rad som jag har pluggat, men högen med skolarbeten som från början kändes omöjlig att röja undan har nu minskat avsevärt, ett par dagar till med duktigt pluggande så är det klart sedan.

Idag är det faktiskt soligt ute. Började fundera på hur länge sedan vi hade fint väder här och jag kommer knappt ihåg när det var solsken sist. Men idag skiner solen fint som sagt, är satans kallt ute ändå men det hör ju vintern till.

Drygt en vecka kvar nu till jul för er som inte vet det. Det ska bli mysigt med hela familjen samlad. Äta mammas goda mat, titta på Kalle i fem minuter innan man tröttnar och byta julklappar. Brukar inte se fram emot julen så mycket men i år ska det faktiskt bli kul, eller jag hoppas det i alla fall. På juldagen blir det party som vanligt, en liten fågel viskade i mitt öra att vi kommer bli en hel hög med folk på förfesten, roligt! =)

Nu ska jag kanske vara lite duktig och diska innan jag fortsätter med läsandet och skrivandet, eller så kanske jag ska ta en liten promenad i solskenet? Hm.. undrar vilket som låter mest lockande..

Såhär ser jag ut idag, älskar elefant-halsbandet från H&M.

image53  image54
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0