Söndagsångest

Yes! Nu vet jag vad jag ska ha på mig på jul och nyår. Alltid annars är jag ute i sista minuten och letar efter något men inte denna gång! Hittade klänningen på Lindex, lite otippat men jag är supernöjd.



Nu är det bara skor som fattas men jag tror min plånbok börjar skälla på mig snart om jag gör av med mer pengar.. Blir nog att skippa köpa nya skor, fast pumpsen från Bronx är ju så fina.. Aja, man kan inte få allt jämt.




Idag är det söndag och det märks. Samma sak om och om igen på tv och man ser inte en kotte som är utomhus.. Ska inte klaga på att folk inte går ut egentligen, jag har ju inte kommit längre än till balkongen så jag är inte bättre själv.

Annars så händer det inte mycket, har lyssnat på musik och pillat på datorn mest hela kvällen. Lyssnar på Hallelujah av Jeff Buckley nu, bra låt. 
Vet vad jag borde göra men jag har ingen ork, det är ju ändå måndag imorgon och då måste jag sätta igång. Så jag spar "måstena" tills dess.

Ha det!

Ps. Lycka till imorgon M L, finns hos dig i tankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0