raggningsreplik.se



♦ Jag önskar jag vore skelögd så jag kunde se dubbelt av dig.

♦ Varför är du så kräsen när inte jag är det?

♦ Dina ögon lyser som hundballar i månskenet.

♦ Ta av dig trosorna, annars får du tyg i dej!

♦ Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

♦ Luktar den här näsduken kloroform?

♦ Tro inte att du kommer undan för att du är ful.

♦ Jag har ingen kräkreflex.

♦ Du kan få känna på mitt emaljöga.

♦ Är du lika rar som filformatet?

♦ Du anar inte hur sexig jag blir efter ett par öl.

♦ Ta av dig kläderna och lägg dig i sängen så ska du få se på Gandalf!

♦ 30 cm.

                     
                                           

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

HAHAHAHA bara för att man är skelögd ser man väl inte dubbelt :D

2007-12-29 @ 09:22:28
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Ida

Maria Vuitton: Näe, kanske inte. Inte jag som kommit på den repliken :D

2007-12-29 @ 09:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0