Kärlek och sorg

Det finns människor som är helt underbara som man önskar skulle finnas här för evigt, en av dem är M L. Jag vet att du har det svårt nu, jag vet att jag inte kan förstå hur det känns. Men jag vet att jag finns här för dig, tänker på dig och gör allt i min makt för att du skall få det lyckliga liv som du så väl förtjänar.

Nu blev det lite väl privat här kan man tycka, men jag vill påpeka vikten av att uppskatta de nära och kära man har. Man kan aldrig veta när olyckan slår till och de är borta, och därför måste jag säga att ta vara på de tillfällen ni har tillsammans. Skapa minnen tillsammans som kommer att bli så oerhört viktiga sedan när det inte finns någon möjlighet att skapa nya.

Sorg upplever alla människor någon gång i livet men det är viktigt att fortsätta leva och se till dem man fortfarande har kvar, som finns där när det stormar, när man strular till det men som man vet aldrig skulle svika.

                                                                          image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0