Julhelgen

Ja då vad julen över i år igen. Hade en mysig julafton tillsammans med familjen, åt god mat och fick fina julklappar. 
Denna parfym fick jag av min söta syster ♥
image57

Fick många andra fina julklappar också, bland annat en lampa, raggsockor, påslakan, ljuslykta+ljus, mascara, vattenkokare och en massa mer.

På juldagen var det dags för släktträff hemma hos mina föräldrar, det var en massa folk (för många för att komma ihåg antalet) och vi svettades bra, det blev som en bastu inomhus men det va ändå jätteroligt. Det blir ju bara ungefär en gång om året vi ses allihopa samtidigt så det är en jättefin tradition tycker jag. Efter det var det dags för party med polarna, jag kom sent (som jag brukar göra) men hann ändå förfesta lite innan det var dags för krogen.

Annandagen var inte riktigt lika rolig. Jag började dagen med att åka ambulans till akuten pga smärta i bröstet/magen.. De togs en massa prover (har blåmärke på handen som bevis efter att sjuksköterskan stack fel när hon skulle ta blodprov) men de hittade såklart inget fel och det är lite jobbigt, men nu efter två dagar mår jag bra igen och är tacksam för det. Hoppas jag slipper uppleva det igen bara..

Idag har jag mest tagit det lugnt och bara tvättat lite. Det blir storstädning imorgon, ska iväg en sväng till päronen och sedan ska jag packa. På söndag bär det av mot skåne, ska bli skönt att äntligen få åka iväg =)
                                                                                       image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0