Idol och idioter

Igår tittade jag och Y på idolfinalen och drack vin, det var väldans trevligt. Lite otippat att Marie skulle vinna tyckte jag men för min del spelade det inte så stor roll egentligen, Amanda får nog skivkontrakt ändå skulle jag tro.
Blev en snabb sväng på "krogen" också, hann dansa ett par låtar innan de stängde. Efter det hem till Y igen, blev lite smått (se väldigt) förbannad på en viss person men han är inte värd att bry sig om egentligen, onödigt bara att slänga ur sig en massa påståenden som inte är sanna. T.ex. att han är en bättre människa för att han anser sig ha ett "bättre" jobb än vad jag har.. Aja, folk och fasoner..

image40
Lekte lite i photoshop



Idag har jag bara tagit det lugnt, många repriser att se på tv och en skön soffa att slappa i. Är rätt nöjd med det måste jag säga, jag måste inte vara ute och springa både fredag och lördag.. Börjar jag bli gammal kanske? usch, måste kolla efter gråa hårstån..
Skämt åtsido, det är faktiskt skönt att bara vara hemma ibland utan en massa måsten, "tog ledigt" från pluggandet idag också.. det behövs nog för att jag ska orka med slutspurten.

Jahapp, nu ska jag återgå till zappandet.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0