Idag är jag snäll

Idag var det dags att åka till Gävle igen för redovisning i socialpsykiatri. Höll på att få psykbryt när jag såg en kille med ankellång skinnkappa på bussen, ni vet hur Batman-låten går va? Nanananananananananana BATMAN!
Den hade jag i huvet hela tiden.

Själva redovisningen gick hyfsat förutom att jag var sist ut och skulle börja redovisa när vi redan hade dragit över tiden ett par minuter.. Så det var bara att skynda igenom allt med samma hastighet som hackspetten i Kalle Ankas julafton kacklar.

Y och jag flummade runt i "storstaden" som vanligt efter vi hade slutat, självklart blev det fika på det vanliga stället, killen i kassan börjar nog känna igen oss där nu och han tyckte att jag var generös som sa åt honom att han kunde behålla kvittot.. Ja, sa jag, jag är snäll idag. Men vad sjutton, har man hittat ett ställe man gillar så bryr jag mig inte om att bli kallad stammis..

371616-31 371616-32
Y sitter fint                                                                                    Jag tappar rödlök på golvet




Bussresan hem var ett enda virrvarr av kodord och sms:ande för att inte avslöja för vår medpassagerare att vi pratade om just honom (fjortisvarning). Lyckan var gjord när Y kom på vad han hette, fast det spelar ingen roll.. Han är för ung ;)

371616-33 371616-34  
Y består av 2 meter ben och 1 cm överkropp ;)                  Nej, jag är inte trött.. inte alls...



I eftermiddag kom mamsen över på kaffe, det var trevligt trots en del mindre bra nyheter men jag ger inte upp, hoppet är det sista som sviker sägs det ju.. Tänker på dig M L!

Nu ska jag äta nått, eller kanske sova.. båda låter ungefär lika lockande.. Men åh, det är ju en massa bra på tv ikväll.. Aja, springer och gör en macka sedan blir det tv:n och SEDAN blir det sova.

Kommentarer
Postat av: Ylvis

hahaha. kan man göra annat än att skratta av det här inlägget? :D du och jag i gävle = fjortisvarning :) tihiii. och by the way... i like my 2 meter långa ben! hahaha :D

2007-12-04 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0