Helgen som var

Har haft en bra helg med en hel del pluggande och lite fest. Igår blev det julbakning och party med brudarna, vi gjorde jättefina lussebullar och pepparkakor. Blev ju lite "oseriöst" efter ett tag med bakningen som ni kan se på den första bilden =)

image45

              





Idag har jag sovit halva dagen och ikväll har jag pluggat lite, får ju nästan ångest när jag tänker på det jag har kvar att göra, men jag tar en sak i taget och hoppas jag hinner klart med allt de närmsta dagarna.
Annars så händer det inte mycket, tankarna flyger iväg allt som oftast och det ska bli skönt att (förhoppningsvist) komma iväg över nyår. Kul att göra något annat än att vara hemma tycker jag.

Nu ska jag fortsätta skriva, kommer att bli en lång natt det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0