Dagen idag

Hm.. varför tar alltid batterierna i kameran slut när man hittar något fint att ta kort på?

Idag har det varit en bra dag. Skrev klart sista arbetet i psykologi, skönt att det är över. Två arbeten kvar att skriva i religion nu och sedan är allt klart! Då ska jag ha jullov, bara umgås med folk, ha kul och sova lääänge på morgonen.

Var med mamsen och hälsade på moster en sväng, skönt att hon är hemma nu och får fira jul med familjen. Efter det handlade vi lite. Alltså inte en så händelserik dag, men bra ändå.

Har nyss tittat på Bonde söker fru, egentligen är det ju ganska nördigt men jag tycker att det är ett gulligt program. Jag har nog en liten förkärlek till landet och hur de lever livet där. Susanne som är en av bönderna i programmet har ju en egen hästgård, det skulle jag nog också kunna leva med. Har visserligen inte varit till stallet på några år men jag tror att det skulle vara en helt annan grej att ha egna hästar än att skumpa runt på ridskolan. Aja, är ändå tveksamt om jag någonsin kommer att flytta ut på landet, är ju lite kär i att bo i stan också =)

Nu ska jag ta och.. ja, vad ska jag göra?


 
Skönsång från Naturally 7 på tunnelbanan i Paris, taskig bildkvalité men ljudet
är det inget större fel på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0